Πως Μπορεί το Google Remarketing να Εκτοξεύσει τις Πωλήσεις σας;

Πως Μπορεί το Google Remarketing να Εκτοξεύσει τις Πωλήσεις σας;

Το Google Remarketing πρόκειται επί της ουσίας για μια διαδικασία επαναληπτικού marketing. Μοιάζει μπερδεμένο; Δεν είναι. Διαβάστε παρακάτω και μάθετε τα πάντα για την ίσως πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης που μπορεί να γίνει μέσω internet.

Και για να καταλάβετε λοιπόν σε τι ακριβώς αναφερόμαστε, μάθετε ότι η διαδικασία είναι σχετικά απλή. Ο χρήστης μπαίνει στην ιστοσελίδα σας και στη συνέχεια μέσω ειδικού κώδικα κρατάμε ένα cookie γι’ αυτόν τον επισκέπτη.

Όταν λοιπόν φύγει από την ιστοσελίδα και πάει, για παράδειγμα, να διαβάσει τα νέα της ημέρας σε κάποιο ειδησεογραφικό site, θα δει εκεί τη διαφήμισή σας.

Για να το κάνουμε ακόμα πιο απλό, σκεφτείτε πως στην ουσία η διαφήμισή σας ακολουθεί συνεχώς τον επισκέπτη που έχει βρεθεί έστω και μια φορά στην ιστοσελίδα σας!

Για σας, επομένως, που σκέφτεστε να κάνετε κάποιες προωθητικές κινήσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, για να δούμε τι παραπάνω θα μπορούσε να σας προσφέρει το Google Remarketing.

Τα οφέλη του Google Remarketing αναλυτικά

Έχετε μια δεύτερη ευκαιρία

Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα έχετε πρόσβαση σε μια συγκεκριμένη κατηγορία χρηστών, οι οποίοι κάποια στιγμή στο παρελθόν βρέθηκαν στη σελίδα σας, αλλά απ’ ότι φαίνεται το περιβάλλον σας δεν κατάφερε να τους πείσει. Οπότε, αυτή τη φορά θα έχετε μια δεύτερη ευκαιρία να τους προσεγγίσετε με πιο προσωποποιημένα μηνύματα και πιο δελεαστικές προσφορές.

100% στοχευμένη διαφήμιση

Η μέθοδος του Google Remarketing, είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές για online προώθηση.

Για παράδειγμα, πείτε ότι βρίσκεστε σε ένα e-shop ρούχων και σκέφτεστε να αγοράσετε μια μπλούζα που σας τράβηξε την προσοχή. Αλλά, επειδή ο χρόνος δεν σας πιέζει αποφασίζετε ότι μπορείτε να το ψάξετε και λίγο παραπάνω.

Και εκεί που σερφάρετε ασταμάτητα και ψάχνετε για ρούχα, εμφανίζεται μπροστά σας μια διαφημιστική εικόνα που δείχνει ότι το μπλουζάκι που χαζεύατε προηγουμένως, έχει -25% έκπτωση! Μετά από αυτό, δε νομίζω ότι θα το σκεφτείτε περισσότερο για να το αγοράσετε.

Αύξηση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Όταν η διαφήμισή σας εμφανίζεται στο website μιας πολύ μεγαλύτερης ιστοσελίδας (για παράδειγμα ενός μεγάλου ειδησεογραφικού website), αυτόματα, και το δικό σας όνομα αναβαθμίζεται. Όπως καταλαβαίνετε η επωνυμία σας αποκτά μεγαλύτερο κύρος και ο καταναλωτής θα σας επιλέξει με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Google Remarkering για αύξηση πωλήσεων

Το διαδίκτυο είναι το μεγαλύτερο “παζάρι” ζήτησης και προσφοράς. Όταν, λοιπόν, εσείς έχετε αλληλεπιδράσει από πριν με κάποιον χρήστη μέσω της σελίδας σας, έχετε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές σας. Και αυτό, γιατί εσάς σας έχει επιλέξει ήδη και ασχολήθηκε ψάχνοντας τα προϊόντα σας.

Μέσα από το Google Remarketing, συνεπώς, του δίνετε το ελεύθερο να συνεχίσει να ψάχνει, όμως, με την επόμενη διαφήμισή σας που θα δει, θα μπει κατά πάσα πιθανότητα στη διαδικασία να το ξανασκεφτεί και να επιστρέψει και πάλι στην ιστοσελίδα σας.