Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχεδόν τα δύο τρίτα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πλατφορμών προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών των καταναλωτών που δημοσιεύονται στα web sites τους. Πιο συγκεκριμένα, σε 144 από τους 223 ιστότοπους που ελέγχθηκαν, οι αρχές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν ότι οι επιχειρήσεις έκαναν αρκετά για να εξασφαλίσουν αυθεντικές κριτικές.
Continue reading “Έρευνα ΕΕ: Ψεύτικες κριτικές στην πλειοψηφία των πλατφορμών e-commerce”